96- خدا را دوست دارم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 19
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 2048
بازدید کل : 437411
تعداد مطالب : 235
تعداد نظرات : 87
تعداد آنلاین : 1

خدا را دوست دارم

خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه با هر username که باشم، من را connect می کند ...
خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه تا خودم نخواهم مرا D.C نمی کند .
خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه با یکdelete هر چی را بخواهم پاک می کند.
خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه اینهمه friend برای من add می کند .
خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه با اینکه خیلی بدم من را log off نمی کند .
خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه همه چیز من را می داند ولی SEND TO ALL نمی کند .
خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه می گذارد هر جایی که می خواهم Invisible بروم .
خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه همیشه جزء friend هام می ماند و من را delete و ignore نمی کند.
خدا را دوست دارم، به خاطر اینکه همیشه اجازه undo کردن را به من می دهد.
خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه من را install کرده است .
خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه هیچ وقت به من پیغام line busy نمی دهد .
خدا را دوست دارم ، به خاطر همیشه،ON می شود و من می توانم باهاش حرف بزنم .
خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه دلش را می شکنم، اما او باز من را می بخشد و shout down ام نمی کند .
خدارا دوست دارم ، به خاطر اینکه password اش را هیچ وقت یادم نمی رود، کافیه فقط به دلم سر بزنم .
خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه تلفنش همیشه آنتن می دهد .
خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه شماره اش همیشه در شبکه موجود است.                               
خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه هرگز گوشی اش را خاموش نمی کند .
خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه هیچ وقت ویروسی نمی شود و همیشه سالم است .
خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه هیچوقت نیازی نیست براش BUZZ بدهم .
خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه آهنگ حرف هاش همیشه من را آرام می کند .
خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه من را برای خودم می خواهد، نه خودش .
خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه ، می گذارد دوستش داشته باشم ، وقتی می دانم لیاقت آنرا ندارم .
خدا را دوست دارم ، به خاطر اینکه از من می پذیرد که بگویم :
خدا را دوست دارم ...



:: موضوعات مرتبط: کلمات قصار , حکمت های آموزنده , سخنان بزرگان , ,
:: برچسب‌ها: خدا را دوست دارم ,
:: بازدید از این مطلب : 1048
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
مطالب مرتبط با این پست
» 4- ذکرهای مفید
» 5- جملات ناب و زیبا
» 6- جمله های سازنده :
» 26- زود قضاوت نكن
» 27- جملات شخصیت های مشهور در وصف مادر
» 28- نامه ویکتور هوگو به فر زندش
» 29- جملاتي از الهي نامه خواجه عبدالله انصاري
» 30- 28جمله زیبا از دکتر حسابی...زیباترین جملات دکتر حسابی
» 31- لذت زندگی
» 52- نظر یک ریاضیدان درباره ی انسان ها
» 72- داستان واقعی بسیار جالبی از یک معلم ودانش آموز
» 83- ده دستورالعمل پولیا برای معلّمان ریاضی
» 96- خدا را دوست دارم
» 118- انسانهای ضعیف و با هوش
» 119- گذشته
» 128- بالا و پایین
» 129- زندگی کن
» 130- پیرزن و کوزه هایش
» 133- حکایت (نمک)
» 134- متن سنگ قبر بزرگان
» 135- درس زیبا از ادیسن
» 136- زندگینامه لقمان حکیم
» 137- معروف ترین ضرب المثلهای جهان
» 138-گلچین مناجات های خواجه عبدالله انصاری
» 147- 10 درس جالب از زندگی انیشتین
» 153- وقتی کسی را دوست دارید
» 154- ارزش که باید به فرزندانمان بیاموزیم
» 158- فرد ...
» 169- علی (ع) علم و ثروت؟
» 208- آمین
» 209- با چه كسى مشورت كنيم؟...
» 210- داستان کوتاه
» 211- کلمات قصار
» 215 - جملات آموزنده
» 216- خدایا با من حرف بزن
» 228- پند لقمان به فرزندش
» 231- 60سخن حکیمانه از بزرگان
» 232- داستان جالب
» 235- چه چیز انسان را زیبا می‌کند؟
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

[Comment_Gavator]
زهره.شعر و ادب و عرفان در تاریخ : 1393/5/18/6 - - گفته است :
[Comment_Content]


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خلاقیت و ریاضیات 20 و آدرس banadkoki.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com